Reklama internetowa rozwijała się
Reklama internetowa rozwinęła się po największej części to naturalnie dzięki aktywności Agencji Reklamowej. Kiedy tak właściwie Agencje nawiązały adaptację na rynku, reklama internetowa przyjęła wtedy po raz pierwszy formę baneru. Baner umożliwia przekazanie w sposób graficzny informacji a równolegle jest odnośnikiem do witryny promującej dany artykuł, czy usługę. Tu przyda się też kubki reklamowe. Obecnie istnieje dużo form reklamy internetowej i wciąż powstają oryginalne. Jedną z nich jest w szeregu przypadków stosowany Smart Link. Występuje tutaj słowo nadrzędne, a dzięki kliknięciu na jego treść pojawia się dymek z tekstem, ryciną oraz logo. Klasycznymi typami reklamy internetowej są: reklama graficzna charakteryzująca się animacjami, wizualizacjami, reklama kontekstowa dająca szansę opisu specyfiki działania firmy, marketing za pomocą poczty elektronicznej i pod postacią podarków online. Znaczącym elementem reklamy internetowej są również programy lojalnościowe i partnerskie. Programy lojalnościowe proponują korzyści konsumentom, którzy cały czas korzystają z usług lub też artykułów danej firmy. W tym celu stosują przeróżnego rodzaju upusty, rabaty i upominki. Programy partnerskie zaś nagradzają nabywanie oryginalnych klientów.
źródło:
———————————
1. tutaj
2. http://gracklemundy.com
3. http://holbrooksrealestate.com
4. http://hopebedandbreakfast.com
5. http://hurry69.com